unicornwonderland.blogg.se

2013-04-04
03:49:11

Misslyckad permanent

Allt jag ville var att ha lockigt hår och istället får jag säkerligen klippa mig :(
Gjorde hempermanent för ca en vecka sedan och jag blev jätte besviken när jag tog ur spolarna för jag såg ingen skillnad förutom att mitt hår var gummi-aktigt.
När jag vaknar nästa morgon så ser mitt hår ut som jag vet inte vad, kan inte borsta det eller ens sätta upp det för då tappar jag jätte mycket hår och när jag tvättar det så tappar jag ännu mer:(

Det är svinto liknande i nacken och ändå gjorde jag exakt som där stod i anvisningen, inte ens en varningstext om att det kunde bli såhär.

Så det är ett jävla skit.. håret står på alla håll men har fått göra det bästa av morgonfrisyren och jag får ju fortsätta tvätta det och använda mycket hårinpackning ..

 

 

Kommentar:

Vilken fin bild. :)

SVAR: Så känner jag också. Kan inte se varför man skulle bo själv om man ändå har någon att bli sambo med.

2013-06-02 @ 11:17:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: