unicornwonderland.blogg.se

2013-03-20
22:56:29

Foton
Har varit i Ängelholm och fyllde i min tatuering idag så nu är den jättefin igen :)
Lägger upp bild senare.
 
Tog lite kort innan idag och för någondag sedan:
 
(försökte fota sminket igen men kameran vill inte som jag så det blev lite annat istället)
 
 
Hångel i sängen ;)
 
 
 
 
 
Anledningen att där finns mest foto på Cookie är för att hon är den enda som står stilla och gillar att bli fotad.
Dom andra tjockisarna är bara stilla om jag har godis i handen haha.
 
Så snart det blir lite bättre väder ska jag och min fina Anna till stranden och till skogen så jag kan samla ihop lite pyssel material. Älskar att pyssla , blir så avslappnad! Baka är också ett bra sätt för mig att slappna av men frysen är full så jag får göra något annat ett tag istället haha :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: